Što studenti misle o predmetu?
Na kraju semestra provodi se anonimna anketa u kojoj studenti ocjenjuju
predmet i nastavnike. Svojim primjedbama, zapažanjima i prijedlozima
aktivno sudjeluju u poboljšanju nastave.
- Odgovori, zapažanja,
primjedbe i sugestije
- Rezultati ankete
o predmetu
- Rezultati ankete o nastavniku
Odgovori, zapažanja, primjedbe i sugestije generacije 2004-2005
Svi odgovori studenata na postavljena pitanja navedeni su u neizmijenjenom
obliku:
|
|
Zašto ste odabrali ovaj
predmet? |
Da li biste ga opet odabrali
i zašto? |
zbog zanimanja za digitalnu obradbu signala |
da |
zato što me zanima sve što se tiče obrade signala |
da, zato što sam zadovoljan dobivenim znanjem |
zanimljiv, aktualna tematika |
da, radi potpunijeg savladavanja |
??zanima me to područje?? |
da? |
zbog zanimljive teme / tema |
da, jer je opravdao očekivanja |
zato što o tom ne znam skoro ništa |
bi, koristan je |
zanima me tematika |
da, bilo je zanimljivo i lagano |
zbog dobre prezentacije na predstavljanju predmeta |
da |
čini mi se zanimljiv |
DA iz razloga što mi je ovo područje najnepoznatije od svih
ponuđenih |
činilo mi se zanimljivim |
vjerojatno bih, da naučim više o obradi signala |
zanimao me |
bih, jer me zanima (vidi iznenađenja) |
jer mi je potreban za diplomski |
bih. gradivo je zanimljivo. |
zato jer je nekaj novo, a i ima 4 boda :-) |
bi |
mentorova "sugestija" |
da, jer je mentor ipak bio u pravu, treba biti u toku s novijim
stvarima |
|
Primjedbe, zapažanja i
sugestije |
- Ne labos u 8 ujutro
- Ako se već mora raditi projekt, onda on mora biti uključen
u satnicu. Ovako kad imamo i labose i projekt, projekt je
dodatno opterećenje. Ako se satnica na korigira mora se
izabrati ili labosi ili projekt, oboje je previše.
- Bilo bi dobro imati uz slajdove i nekakvu literaturu
na hrvatskom; predavanja bi trebala biti obavezna i interaktivna;
nije potrebno ocjenjivati labose
- na predavanjima ima malo previše teoretiziranja
|
[povratak na vrh stranice]
Rezultati ankete o predmetu
[povratak na vrh stranice]
Rezultati ankete o nastavniku
[povratak na vrh stranice]
|